Cyfrowa Opieka Zdrowotna

Firma Future Healthcare w ciągu ostatnich kilku lat prowadziła procesy transformacyjne na rynku, wprowadzając nowe usługi i zakresy ubezpieczeń. Z klinicznego punktu widzenia dążymy do zapewnienia większego monitorowania wszystkich beneficjentów, koncentrując się na opracowaniu programów profilaktyki i promocji zdrowia. W tym celu opracowaliśmy linię usług - Digital Health - która ma na celu opracowanie zintegrowanych rozwiązań wspierających digitalizację opieki zdrowotnej, ułatwiając interfejs pomiędzy klientami, dostawcami i płatnikami, w celu demokratyzacji zintegrowanej opieki zdrowotnej pod kątem jakości, humanizacji, dokładności i trwałości.
Rozwój tych usług i dołączenie ich przez naszych Klientów Korporacyjnych do produktów w sprzedaży zapewni:

  • Dostęp do opieki zdrowotnej w formie cyfrowej, gwarantujący maksymalny komfort i jakość świadczonej opieki zdrowotnej;
  • Rozwój zdrowszego stylu życia poprzez zarządzanie portfelem;
  • Monitorowanie stanu zdrowia każdej z Ubezpieczonych Osób, zapewniając diagnozę każdej ewentualnej choroby na wczesnym etapie, prowadząc do mniej inwazyjnych i kosztownych, a bardziej skutecznych zabiegów;
  • Poprawa postrzegania przez Ubezpieczone Osoby ich ubezpieczenia zdrowotnego lub na życie, biorąc pod uwagę uwzględnienie zróżnicowanych usług, które ludzie cenią w swoim planie świadczeń;
  • Potencjalne zmniejszenie liczby zdarzeń, co przyczyni się do wyższej rentowności produktu.

Usług

Telemedycyna, Opieka zdrowotna przez telefon & komfort życia
W dzisiejszym społeczeństwie, które jest coraz bardziej zdigitalizowane i gdzie preferencje konsumentów w dziedzinie zdrowia uległy głębokiej transformacji, Future Healthcare intensywnie inwestuje w dziedzinę Digital Health, której pierwszą propozycją jest wideokonsultacja. Usługa ta obejmuje konsultacje wideo prowadzone przez lekarzy ogólnych i specjalistów medycyny rodzinnej oraz specjalistów z innych dziedzin w okolicznościach, które nie wymagają bezpośredniego badania, o ile klient ma smartfona, komputer lub tablet z aparatem i dostępem do Internetu.

W tym kontekście Future Healthcare pozycjonuje się jako partner strategiczny, który łączy komponent technologiczny i kliniczny na cyfrowej i zintegrowanej platformie, która zawiera wszystkie niezbędne funkcje do wykorzystania przez różne segmenty zaangażowane w proces - klientów, dostawców opieki zdrowotnej, firmy ubezpieczeniowe i zdrowotne oraz systemy opieki zdrowotnej.

Usługa wideokonsultacji jest wcześniej uzgadniania, a główne wskazania do jej realizacji są związane z monitorowaniem klientów, w szczególności w leczeniu przewlekłych chorób, zarządzaniem lekami, nadzorem pooperacyjnym, oceną uzupełniających testów diagnostycznych i wyjaśnianiem wątpliwości. 
Ocena ryzyka pod kątem zachowania zdrowia
W zakresie rozwiązania, które firma Future Healthcare opracowuje w dziedzinie cyfrowej, warto wspomnieć o modułowej i zintegrowanej platformie zarządzania, która leży u podstaw jej działalności. To cyfrowa platforma, która dzięki innowacyjnym narzędziom ułatwia prowadzenie badań dotyczących sytuacji klinicznej i profilu ryzyka klienta, umożliwiając jego edukację i szkolenie w celu zmotywowania działań i przejęcia kontroli nad swoim zdrowiem. Wierzymy, że w ten sposób oraz poprzez promowanie relacji partnerskich między klientem a multidyscyplinarnym zespołem klinicznym, który przez cały czas zapewnia wsparcie i działa proaktywnie, okazując szacunek i odpowiadając na potrzeby wszystkich osób, możliwa będzie modyfikacja zachowań i poprawa stanu zdrowia każdej z nich.

Funkcjonalność platformy jest już zintegrowana z niektórymi operacjami kluczowymi dla działalności Future Healthcare, w których konieczne jest przeprowadzenie analizy sytuacji klinicznej klienta, aby prześledzić jego profil ryzyka, a tym samym opracować spersonalizowane programy monitorowania klinicznego oraz metody wczesnego zapobiegania chorobom oraz promocji zdrowia.

Analiza profilu ryzyka klienta pozwala Future Healthcare na bardziej całościowe monitorowanie jego sytuacji klinicznej, w celu wysyłania mu alertów i dzielenia się informacjami w określonych sytuacjach, szczególnie w przypadku monitorowania osób przewlekle chorych. 
Zarządzanie relacjami z pacjentami 
Od pierwszego momentu Future Healthcare stawia zadowolenie swoich klientów w centrum swojego modelu biznesowego poprzez doskonałą obsługę, która gwarantuje najlepsze warunki dla zdrowia, życia i dobrego samopoczucia. Narzędzia skonfigurowane na platformie cyfrowej, wzmocnione inwestycjami w obszarze telemedycyny, umożliwiają bardziej wydajne zarządzanie relacjami z klientem.

Future Healthcare inwestuje w infrastrukturę cyfrową, szczególnie w narzędzia analizy biznesowej i analizy dużych baz danych, w celu zapewnienia większej innowacyjności i wydajności metodom monitorowania swoich klientów, a także zwiększenia zadowolenia z usług, z których korzystają, w efekcie maksymalizując jakość ich zdrowia i życia. 

Ta dogłębna wiedza na temat potrzeb i oczekiwań klientów, wzbogacona o możliwość gromadzenia, analizowania i przetwarzania danych, wraz z multidyscyplinarnymi umiejętnościami klinicznymi zespołu medycznego Future Healthcare, ułatwia rozwój spersonalizowanych usług, które odpowiadają sytuacji klinicznej oraz profilowi ryzyka indywidualnie przypisanemu każdemu z klientów, zwiększając wartość czerpaną z ich doświadczeń. 
Mówi: Future Healthcare Polska Sp. z o. o.,
ul. Wiejska 17 lok. 13, 00-480 Warszawa