Usługi zarządzane

Rosnące zapotrzebowanie rynku ubezpieczeń zdrowotnych i na życie wywarło dodatkową presję na naszych klientów korporacyjnych - z jednej strony konieczność transformacji procesów sprzedażowych i operacyjnych w erze cyfrowej, w której klienci są coraz bardziej wymagający i chcą, aby wszystkie interakcje z firmą odbywały się w sposób cyfrowy, z drugiej strony zaś potrzeba uzyskania rentowności przy zarządzaniu portfelami, która wymaga coraz bardziej szczegółowej wiedzy na temat zachowania klientów i dostawców, a także trendów w ewolucji kosztów opieki zdrowotnej.


Aby odpowiedzieć na te wymagania, firma Future Healthcare opracowała zestaw usług zarządzania, które mogą być komplementarne z głównymi kierunkami Twojego działania.

Usług

Marketing & Sprzedaż
Zgromadziliśmy doświadczenie ponad 18 lat inwestycji w Internet i w zarządzanie wieloma platformami cyfrowymi, w tym sprzedaż planów zdrowotnych i ubezpieczeń online.

Nasze podejście opiera się na przejrzystej strategii marketingowej online, dostosowanej do celów i zadań każdego z naszych klientów korporacyjnych. W tym celu zapewniamy platformę cyfrową, która gwarantuje proces sprzedaży online - zintegrowany od symulacji do płatności i wystawienia umowy:

Ilekroć produkt ubezpieczeniowy wymaga oceny medycznej, czynność tę można wykonać online lub przez telefon, podnosząc w ten sposób jakość obsługi klienta.

Klient może wybierać spośród różnych kanałów kontaktu: call center, komputer, tablet lub telefon komórkowy.

Obsługa klienta
Przejrzystość firmy i sprawność w udzielaniu odpowiedzi na pytania i zapewnianiu skutecznego feedbacku klientom to czynniki, które są dziś niezwykle cenione. Oczekuje się, że wraz z cyfryzacją tego sektora interakcja z klientami będzie coraz prostsza i bardziej wydajna. Future Healthcare zawsze bardzo koncentrowało się na kliencie, rozwijając się w tym zakresie, dzięki czemu coraz więcej narzędzi, którymi dysponuje, jest wydajnych i umożliwia skuteczne monitorowanie potrzeb klienta.

W związku z tym opracowaliśmy zestaw narzędzi, które udostępniamy naszym klientom korporacyjnym:
  • Karta Fizyczna i Wirtualna
  • Katalog Kliniczny Online
  • Rezerwacja Konsultacji Online
  • Linia Obsługi Klienta
  • Linia Wsparcia Sieci Komercyjnej
  • Strefa Przeznaczona dla Klientów
  • E. nowe zdrowie
  • Ankiety Satysfakcji


Zarządzanie ryzykiem, sztuczna inteligencja & Analiza danych
Rosnące zapotrzebowanie rynku na ubezpieczenia zdrowotne i na życie wywołuje dodatkową presję na naszych klientów korporacyjnych - z jednej strony zamierzają oni wprowadzać na rynek innowacyjne produkty i usługi, które umożliwiają podniesienie jakości obsługi ich klienta końcowego, z drugiej zaś muszą zagwarantować swoją stabilność finansową i równowagę w zarządzaniu ryzykiem portfela klientów.

Future Healthcare ma duże doświadczenie w projektowaniu i rozwoju produktów, które udostępnia klientom korporacyjnym. W ten sposób mamy możliwość zaprojektowania, opracowania i obsługi specjalistycznych rozwiązań dla każdego podmiotu, dostosowując wszystkie reguły biznesowe do polityki zarządzania ryzykiem każdego z naszych Klientów.
 
Z punktu widzenia analizy danych opracowaliśmy hurtownię danych, który umożliwia analizę dużych ilości danych. Na podstawie tego repozytorium informacji można zdefiniować serie historyczne, które umożliwiąją lepszą analizę zachowań użytkowników w przeszłości, oferując wsparcie przy podejmowaniu obecnych decyzji i prognozowaniu przyszłych wydarzeń.
Mówi: Future Healthcare Polska Sp. z o. o.,
ul. Wiejska 17 lok. 13, 00-480 Warszawa